• eng
  • қаз
  • рус

Қала әкімдігіне өтініш/шағым қалай жіберіледі?

1

Жазбаша өтініштерге талаптар

  1. Өтініште қойылған мәселелерді шеше алатын құзырет иесіне, субъектіге немесе лауазымды тұлғаның атына жазылуы қажет.
  2. Жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, аты, сондай-ақ қалауы бойынша әкесінің аты, жеке сәйкестендіру нөмірі (ол болған кезде), пошталық мекенжайы, заңды тұлғаның – оның атауы, пошталық мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі болуы тиіс. Өтініш жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілімен (портал арқылы жүгінген кезде www.egov.kz - растау электрондық цифрлық қолтаңбамен) жүзеге асады.
  3. Шағым беру кезінде субъектінің атауы немесе лауазымы, лауазымды тұлғаның аты-жөні, шағым, жүгіну себептері және талаптары көрсетіледі.
  4. Жазбаша өтініш жасаған не арқылы видео өтініш жасаған субъектіге аты-жөні және күні мен уақыты көрсетілген талон беріледі, өтінішті қабылдаған адамның (портал арқылы жүгінген кезде www.egov.kz - электрондық талон) беріледі.
  5. Берілген өтініштер Заңда белгіленген тәртіппен, міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс. Өтінішті қабылдаудан бас тартуға тыйым салынады.
  6. Мыналар қарауға жатпайды:
  • иесі бүркемеленген өтініш, басқа жағдайларды қоспағанда, мұндай өтініштерде дайындалып жатқан немесе жасалған қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы ақпараттар мемлекеттік немесе қоғамдық қауіпсіздікке төнетін және олардың құзыретіне сәйкес мемлекеттік органдарға жолданады;
  • өтініш, мәселенің мәні баяндалмаған өтініш.
2

Өтінішті қарастыру мерзімі

  1. Өтініш түскен күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде қарастырылады.
  2. Өтінішті қарастыру барысында басқа да ұйымдардан ақпарат алу қажет болған жағдайда, лауазымды тұлға тексеріс барысымен орнынан шығып кетеді де, ол түскен күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде қарастырылады.

Ескертпе: қосымша зерттеу мен тексеріс қатты қажет болған жағдайда, отыз күнтізбелік күннен ұзағырақ мерзімге қарауға беріледі және өтініш жазған кісіге отыз күнтізбелік күннен созғаны жөнінде ескертіледі.

3

Өтінішке жауап

Әкімшілік, оның құрылымдық бөлімшелері және құзыретті лауазымды тұлғалары шегінде:

  1. әділетті түрде қамтамасыз етеді, сан қырлы және өз уақытысында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру, қажет жағдайда олардың қатысуымен қарастыру;
  2. шара қолданады, бұзылған құқықтарды қайта қалпына келтіруге бағытталған және жеке және заңды тұлғалардың еркіндігі;
  3. өтініш жазушыларды жазған өтініштерінің нәтижесімен және шығарған шешімдермен қамтамасыз етеді;
  4. өтініш берушілерге олардың жазған өтініштерінің қарастыру бағыттарын, оның басқа субъектпен немесе құзыреттілігіне сәйкес лауазымды тұлғада екендігін ескертеді.

Өтініш жауабыының мазмұны мемлекеттік тілде немесе ҚР заңы бойынша өтініш жазылған тілде қайтарылуы тиіс, нақты фактілер болуы тиіс, өтініш берушінің құқықтарын түсіндіре отырып, теріске шығаратын немесе растайтын дәлелдер қабылданған шешімге шағым беру.

Бұны білу маңызды!

Берілген жауаппен келіспеген жағдайда, сіздің жоғары тұрған ұйымға немесе лауазымды адамға, не сотқа шағым жасауыңыға болады.

0
Голосов пока нет
Сайтта қате таптыңыз ба? Сөзді немесе сөйлемді бөлектеңіз және CTRL+ENTER батырмаларын басыңыз
Егер сіз осы мәтін үзіндісінен қате тапсаңыз
қателерді түзету үшін «жөнелту» батырманы басыңыз. Сонымен қатар өз түсіндірмелеріңізді қосуға болады.